29 Ekim 2011 Cumartesi

Nina Ricci 2011–2012 sonbahar & kış koleksiyonu

ülkemizin birbirinden güzîde müzik kanallarında standard, üslûp, seçim, beğeni ve benzerî kaygıların esâmelerini aramak düpedüz abesle iştigâl. zira güzel ülkemizin birçok köşesinde olduğu gibi müzik kanallarında da parayı veren düdüğü çalar. bu cümlede tüm kelimeler gerçek anlamlarında kullanıldı. aynen yazıldığı şekilde, eğer yeterince paranız varsa vallâhî de, billâhî de televizyona çıkıp düdük çalabilirsiniz. çünkü ülkemizin birbirinden güzîde müzik kanallarında, hangi prodüksüyon şirketi, plakçı daha çok para veriyorsa onun çıkardığı albüm ve şarkıcılara yer verilir. o izlediğimiz bütün „top10“, „son10“, „kırmızıd10“ gibi seçkilerin hepsi işkembeden sallama, sponsor bulmak için uydurulmuş „şark televizyonu kurnazlığı“nın yaratıcı buluşlarıdır. Nina Ricci 2011–2012 sonbahar & kış koleksiyonu hâlbûki biz sâde vatandaşlar, herhangi bir müzik kanalını izlerken, orada müzikten sorumlu bir yönetici olduğunu, onun belli bir anlayış ve prensip çerçevesinde ne tür müziklerin, hangi şarkıların çalınacağına falan karar verdiğini sanıyorduk. yok öyle bir şey! ben bu ülkede „ben, ekranda kimse sütyen giymeyecek demedim mi!“ diye ortalığı ateşe veren ve dahi birden fazla televizyon kanalı idâre eden „medya patroncuğu“ tanıyorum, üstelik bu kişi güzel ülkemizde bugün iki tane de gazete edinmiştir…. Nina Ricci 2011–2012 sonbahar & kış koleksiyonu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder